Ahad, 15 Oktober 2023

Panitia Bahasa Inggeris Perkongsian My Capsul Pada 22/09/2023

Asalamualaikum dan Salam Sejahtera.
" SK. Penagatan Mamabang "

Panitia Bahasa Inggeris telah mendahului membuat program setiap  pagi pada setiap awal pagi sekali dalam seminggu. Panitia akan membuat satu perkongsian ringkas yang menjurus kepada aktiviti pelibatan murid dan staf guru di sekolah.

Sebelum membuat program di pentas, semua AJK Panitia BI perlu membuat perbincangan tentang apakah aktiviti yang akan dilakukan oleh murid sekolah dihadapan murid dari tahun 1 hingga tahun 6. Aktiviti ini hanya memerlukan 5 hingga 7 minit untuk dilaksanakan dengan jayanya. Justeru pengurusan masa amat dititik beratkan.


Diucapkan tahnia kepada semua Panitia BI dan staf guru serta semua murid yang menjayakannya pada 22/09/2023. Semua panitia sebenarnya dikehendaki melakukan aktiviti seumpama ini sebagai mendukung dan menyahut cabaran Program My Capsule yang telah dilancarkan di SK. Penagatan beberapa hari yang lalu. Selepas Panitia BI makan giliran Panitia Muzik akan mengambil alih aktiviti pengisian ini pada minggu berikutnya. Dan pastinya tindakan Ketua Panitia sekali lagi diperlukan untuk membuat dokumentasi dan pengemaskinian My Capsul dan fail Panitia BI.

Pn. Aloisia memberi tunjuk ajar kepada dua 
murid tahun 6 Bijak mengendalikan aktiviti ini.

Beberapa gambar dikongsikan pada masa aktiviti My Capsul Panitia BI yang diketuai oleh Puan Aloisia Martianus. Gambar vedio dan gambar pemberian hadiah juga disertakan sebagai bukti pengendalian program yang menarik ini.




 
Klik Vedio ini.





Asfa Azizi Bin Faizal salah seorang penerima hadiah.
Katanya seronok mendapat hadiah dari Panitia BI.

Disediakan okleh Etuza.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan