Khamis, 15 Februari 2024

Majlis Apresiasi Dan Anugerah Kecemerlangan Sesi 2023 / 2024 SK. Penagatan, Keningau

Asalamualaikum & Salam Sejahtera.

Bertemu kembali dalam wall blog Template Mekar Pendidikan ini. Maaf atas kelewatan mencatat moment indah atau peristiwa manis dalam paparan blog ilmu ini. Semoga paparan kali ini memberi makna dan menjadikan anda seorang pembaca maya yang sukakan bahan bacaan dan pasti mendapat ilmu baru.

07.02.2024 bersamaan hari Rabu adalah tarikh gemilang persekolahan sesi 2023 / 2024 kerana tarikh ini merupakan jatuhnya satu peristiwa bersejarah bagi SK. Penagatan, Keningau , Sabah iaitu Majlis Apresiasi Dan Anugerah Kecemerlangan murid diadakan atau dijalankan dengan penih gemilang.

Majlis di rasmikan oleh oleh Tuan Emran Haji Madrus, Pegawai Cemerlang SiPartners Pejabat Pelajaran Daerah Keningau, Sabah. Turut memberi ucapan ialah En. JOhny Bin Makajin, Guru Besar Sekolah dan En. Ismadi Bin Bachok merupakan YDP PIBG sekolah. 

Pelajar yang diraikan ialah pelajar tahun enam dari kelas 6 Bijak dan 6 Cerdik, murid Prasekolah dan semua murid yang mencapat kecemerlangan akademik dan anugerah khas seperti murid menjawat tugas Pengawas Sekolah, Pengawas Pusat Sumber, Ketua Kelas, Pembantu Ketua Kelas dan cemerlang penglibatan Ko-Kurikulum sesi 2023 /2024. Diucapkan syabas dan tahniah kepada semua penerima anugerah.

Dalam paparan di wall blog, disertai beberapa gambar penerima anugerah dari murid tahun enam dan gambar beberapa guru dan pegawai perasmi. Semoga sudi melihat gambar kenangan .




Pelajar Depan : Farisha Damia Binti Nor Salleh






Pelajar : Muhammad Rayyan Shafiee Bin Jenius

 

1 ulasan: